The amount paid to Fedez for his participation in Belve on Rai2 was not 70 thousand euros. It was the Fremantle production company which denied the Press, which had reported today a series of royalties paid recently by Rai to guests on various programs. “The real compensation is very far from that indicated,” explains Fremantle, while the controversy over the case of Antonio Scurati is still at the forefront, for whom Rai had accepted compensation of 1,500 euros for his participation in “Che sera” . To then cancel the contract linked to the reading of the monologue of April 25, which ended in a storm due to the alleged censorship of Viale Mazzini.

Concerning the fee reserved for Fedez for the interview with Belve broadcast on April 9, Fremantle denies “the figure reported” by La Stampa of 70 thousand euros. But he also explains that he cannot reveal other details: “Out of respect for privacy, it is not possible to reveal the amount actually granted – explains the production company cited by AdnKronos in a note – this What we can say is that the real compensation is very far from that indicated by La Stampa”.

Read also:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *